Gyakran Ismételt Kérdések

 

Általános kérdések

 

Hogyan juthatok hozzá a rendelésemhez?

A megrendelt termékeket GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád.

Hogyan léphetek veletek kapcsolatba?

Az oldal „Kapcsolat” menüpontja alatt találsz egy űrlapot, amelyen keresztül üzenhetsz nekünk.    E-mailen (info@polorengeteg.hu) és telefonon (+36 30 754 6553) is elérhetsz bennünket.

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre előre egyeztetett időpontban a műhelyünkben van lehetőség.

Mi a teendő, ha nem megfelelő a termék?

Amennyiben a póló megsérül a szállítás során, lehetőség van a visszaküldésre. Ebben az esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a tennivalókkal. Ezt megteheted az oldal „Kapcsolat” menüpontja alatt, illetve elérsz minket e-mailen (info@polorengeteg.hu).

Nem megfelelő méret esetén:

Minden terméket egyedi kérésre gyártunk, éppen ezért a termék tovább értékesítése nem megoldható,így rosszul választott méret esetén nem áll módunkban a terméket kisebbre vagy nagyobbra cserélni illetve a rendelés összegét sem tudjuk ebben az esetben visszatéríteni.
Fontos, hogy tudatosan válassz méretet és ne megszokásból! Egyeztess és mérj meg egy már meglévő pólódat, hogy biztosan jó méretet válassz!A legnagyobb körültekintéssel végzett ellenőrzés ellenére a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos azonos egyezését.

Milyen módon fizethetek?

A kiválasztott terméket bankkártyával, banki utalással, vagy készpénzben az átvételkor is kifizetheted. A rendelés során választhatod ki a számodra ideális lehetőséget, és ehhez csupán néhány kattintásra van szükséged.

Miért érdemes hírlevélre regisztrálnom?

Mert elsőkézből, azonnal értesülhetsz legújabb akcióinkról, legújabb termékeinkről, illetve részt vehetsz nyereményjátékainkon, ahol értékes nyereményeket sorsolunk ki.

 

Telefonba is le tudok adni rendelést?

Minden, ami írásban történik rögzítve van, így biztos azt kapod amit szeretnél. Telefonban sajnos nem tudunk felvenni rendelést, mert félő hogy félreértjük egymást. Kérlek webshopunkba add le rendelésed vagy az egyedi megrendelés résznél.

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Milyen termékek rendelésére van lehetőség?

Természetesen lehetőséged van női, férfi és gyermek típusok közül választani nagy színválasztékban. A termékkínálatot folyamatosan bővítjük.

 

Mi jellemző a termékekre?

Az oldalon megrendelhető textilek tetszés szerinti méretben és színben rendelhetőek. Nagy számban találhatóak a raktárunkban, így garantáltan megtalálhatod a számodra ideális lehetőséget legen az férfi, női vagy gyerek ruházat. Ezek a legtöbb esetben 100% pamut anyagúak, kivéve néhány pulcsit, amiknek 80% a pamuttartalma – de erről minden esetben tájékozódhatsz a termék oldalán a tulajdonságoknál.

Milyen nyomtatási módszert alkalmaztok?

A legmodernebb DTG digitális textilnyomtatóval dolgozunk, ami kiváló minőségű nyomatot készít. A régebben alkalmazott rávasalható technikától a textil anyaga vastagabb és durvább lett, azonban ebben az esetben a festék közvetlenül a ruha szálait festi meg. Ennek köszönhetően a minta tartós lesz, az anyag pedig viseletre és fogásra is kellemes marad.

Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?

Rendszerünk automatikusan, a rendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem érkezik meg egy órán belül, kérjük jelezd az info@polorengeteg.hu-n

Összevonhatom két egymás utáni rendelésem?

Természetesen, amennyiben nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldjük. A második rendelésnél a megjegyzés rovatban tüntesd fel, hogy egyben kéred a szállítást! Ha elfelejtetted beírni a megjegyzés rovatba, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon a lehető legrövidebb időn belül.

Bonyolult címre kérem a szállítást. Megtalálja a futár?

A rendelés végén található megjegyzés rovatban tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt. Minden hasznos információt továbbítunk a futárszolgálatnak.

Egyedi megrendelést is vállaltok?

Természetesen! A meglévő minták mellett vállaljuk az egyedi igényeket is. Küldj egy képet vagy komplett grafikát, írd meg milyen szöveg legyen a terméken. Elképzelésedet küld el az info@polorengeteg.hu címre!

 

Nem vagyok elégedett

Ha bármilyen panaszod vagy elégedettlenséged van, nyugodtan jelezd nekünk. Számunkra nincs lehetetlen és boldogtalan póló tulajdonos, ezért minden problémát orvosolunk a lehető leggyorsabban! Minden tanácsból, még a negatív kritikából is tanulunk, hogy mással véletlen se forduljon elő! Nagyon sokat segítesz munkánkba, ha írsz nekünk és elmondod őszinte véleményed!

info@polorengeteg.hu

 

Minőség

Hogyan mossam a pólót, meddig bírja a minta?

A pólókon lévő nyomat több száz mosást is kibír, amennyiben 30 fokon és kifordítva történik a mosása. Szárítógépbe tilos a termékeinket tenni. A nyomat szét esik és a póló nem lesz szép. Szárítógépben szárított pólóra garanciát nem vállalunk.
Ha az előírásnak megfelelően mosod a pólókat, akkor a póló örökéletű lesz és mindig büszkén viselheted!

A pamut anyagából tekintve mosáskor minimálisan összemegy, de száradás után használat közben kirúgja magát.

Négyzetes elszíneződés van a pólón, miért?

A rendelésedhez, a borítékba mellékeltünk egy kis kártyát, melyen a következő felirat szerepel:
” A pólón látható keret hőprésünk nyoma, ami az első mosásnál eltűnik”

Amit a pólón látsz színeltérés, tehát hőprésünk és előkezelő anyagunk látható. Ez a gyártási folyamat része, és teljesen normális. Kérlek a megfelelő szabályokat betartva most ki használat előtt a pólót. Tehát kifordítva 30 fokon, szárítógép használata nélkül. Ha szárítógépbe teszed a pólót, akkor a nyomat szétesik az anyagrostok közül, tehát tilos szárítógépet használni!

Ha mosás után valami problémád van a pólóval kérlek jelezd felénk!

info@polorengeteg.hu

 

Milyen technikával dolgoztok?

Mit is jelent a digitális nyomtatás DTG?

Az egyik legprofesszionálisabb pólónyomtatási eljárás. A textíliába közvetlenül a pamut rostszálai közé juttatjuk be a bőrbarát festékanyagot. A tartósság és a nyomat minősége megőrzése érdekében, színes pólóink dupla festék réteggel készítjük. A nyomat nem matrica, sosem fogsz tőle megszabadulni!

Termékeink kiválasztásakor a legfontosabb szempontnak találtuk a póló minőségét. Ezért csak is kizárólag 100% pamuttal dolgozunk. A pamut anyag tulajdonsága, hogy víz hatására összehúzódik. Ez az összehúzódás szárás következtében megszűnik, így a pólód nem fog összemenni, kinyúlni, torzulni.

Minden termékünket használat előtt kötelező kimosni! A mosást csak is 30 fokon lehetséges, kifordítva. Fontos szabály, hogy nem szabad szárítógépbe helyezni! A szárítógép centrifugális ereje miatt, a nyomat sérülne és kikopna az anyagból.

 Miért kötelező kimosni?

Mert a nyomat tartósága miatt színes textíliáinkat dupla réteggel nyomtatjuk, melyhez egy előkezelő anyagot használunk a fixálás érdekében.

Rengeteget dolgozunk folyamatosan a nyomat tökéletesítésén, a legjobbak akarunk lenni a minőségben!

Hova utaljak?

A bejövő utalások átfutási ideje a legtöbb esetben 24 óra bankoktól függően, ezt követően kezdjük meg a póló gyártását. Fontos, hogy a tranzakció közleményében fel legyen tüntetve a megrendelés azonosítója (webshopos rendelés esetén) vagy a megrendelő neve (egyedi rendelés esetén) a gyors ügyintézés érdekében!

Beke Zoltán E.V.

Bank neve: K&H Bank

Bankszámlaszám: 10403947-50526788-56841009